torsdag 23 april 2009

Sista timmarna i Rio

Idag är det så dags för mig att lämna Rio. Det är inte med glädje jag skriver det, men tyvärr är det sanningen. Jag åker 23.00 från Galeão och landar 14.30 i London och jag kommer vara där i 6 timmar innan mitt nattflyg till Arlanda där Torbjörn hämtar upp mig. Eller på Stockholm Central, men nästan.

Idag har vi gjort så mycket vi kunnat, vi har varit på stranden i några timmar, badat för sista gången innan vi gick till Zona Sul för att köpa med mig lite saker på resan, eller till väntan i London i alla fall. Sen har vi bränt skivor med alla bilder på, sju stycken blev det, fem månader av bilder nere på sju plastbitar.
Nu har Luiza precis kommit ur duschen och vi ska packa det sista, har två resväskor och en väska som handbagage. Datorn är laddad, Ipoden full med musik och filmer och kameran tom, jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt under resan.

Vi ses snart!

1 kommentar:

PeterHolst sa...

Jag längtar så efter att se dig, träffa dig, och få se dina ögon när du berättar om vad du varit med om. Välkommen hem min son!