måndag 27 april 2009

Slutet på resan

Då har jag kommit hem till Göteborg för några dagar sedan och därmed slutar min resa och jag har inte så mycket att tillägga förutom att det har varit en fantastisk resa och jag vill verkligen rekommendera er som kan och funderar på det att göra en liknande resa, att se ett land från en lokalbos ögon gör verkligen vistelsen en helt annan än hur den är som turist.

På väg till Göteborg från London stannade som som sagt i Stockholm och sov hos Torbjörn med familj. Det var en väldigt trevlig övergång till det svenska livet. Tack för ert varma mottagande! Sen innan jag tog den 7 timmar långa bussresan till Göteborg träffade jag Nina och njöt en trevlig lunch med henne där vi båda pratade om våra reseäventyr, väldigt tervligt!

Igår kom jag hem och morsan mötte mig på centralen och precis när vi hade lastat ur väskorna ur bilen på rygatan svängde mormor in för att säga välkommen hem.


Ifall jag på nästa resa kommer skriva något får vi se, men vill man komma tillbaka hit och återuppleva mina upplevelser kan man göra det, jag kommer inte ta bort bloggen, men från och med nu kommer den vara inaktiv.

Tack för era kommentarer och hoppas att det har varit lika roligt för er som för mig!

Inga kommentarer: