söndag 25 januari 2009

New readers?

Nu precis innan jag skulle gå och lägga mig tittade jag, som jag gör då och då, på hur många som läst min blogg och varifrån de kommer. Jag blev väldigt positivt överraskad då jag läste att 40 personer hade varit inne på min blogg idag. Det som var ännu roligare var att jag såg många nya länder på listan över varifrån folk läser. Där fanns Argentina, Norge, Storbritannien, Ungern, Portugal och Australien. I några av länderna har jag ingen aning om vem som läst och några kan jag nog gissa, men det är fantastiskt roligt att se det.
För er som inte läst detta tills ni tröttnat, kommentera gärna så jag vet vem som läser och vad ni tycker. Har ni problem med att kommentera (några har det), maila mig. robin.holst@gmail.com.
Håller denna internationella trenden i sig kommer jag förmodligen att övergå till att skriva på engelska, men oroa er inte, det går alltid att översätta till svenska längre ned på bloggen.

English:
I just watched the number of readers of my blog and saw that the ammount has increased quite a lot. From the usual 10-15 to 40. I assume that there are some new readers and I welcome you deeply. I will see if this continiues and if it does, I will probably start writing in english instead.
And for you that are new, please comment my blog so I can see who's reading and what you think of what I'm writing.

Inga kommentarer: