torsdag 22 januari 2009

Vädet är inte på vår sida...

Min mor och mormor lämnade Rio för några dagar sen och de tog med sig det soliga vädret... Vi hade sett en massa saker och haft ett underbart väder, men efter att taxin åkte från deras lägenhet började det regna, på riktigt. Det var inget som försvann efter några minuter, utan det höll på ganska länge. Det tog några pauser då och då, men det har regnat så gott som hela tiden. Vi har gått på bio och varit inne nästan hela tiden, förutom då jag klippte mitt hår, nu har jag ganska kort hår, bild kommer sen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Har inte alltid så bra väder på min semester, men det verkar som jag verkligen lyckats denna gången. Regn dagen innan vi kom, ett kvällsregn- när vi var i Rio (satt på restaurang då) och så kom det rejäla regnet i taxin på väg till flygplatsen. Bättre tajming får man väl leta efter. Ni sa att det skulle bli runt 40 gr denna veckan. Är det det?
kram mamma