fredag 13 februari 2009

Nya bilder i albumet

Så, nu har jag lagt upp lite bilder från den senaste månaden till mitt Picasa-album. Länken till den ser ni nere till höger, det är en ruta med bilder, klickar ni på en av bilderna kommer ni till albumet.

Idag ska vi till Polisen så jag kan förlänga mitt visum till mars någon gång, tänkte komma hem vid den 25e eller något sånt, men allt beror på jobb, får jag något här nere blir det senare, får jag något/intervju i Sverige kommer jag hem tidigare...

Just det, när jag än åker tillbaka så kan det vara bra för er som läser att veta att vill ni ha något härifrån, havaianas, cangas, tröjor, vad det än kan vara, skicka ett mail till mig så kan jag se vad jag kan göra!

Ha det bra!

2 kommentarer:

Kerstin B W sa...

Hej Robin!
Roligt att läsa din blogg. Bra att Du skrivit en "resehandbok". Inte för att jag tror att jag har möjlighet att komma till Brasilienäven om jag gärna skulle vilja, men det är intressant ändå även om del tips visar att mycket är rätt likt på samma breddgrader världen över.
Först blev jag lite undrande över ditt mailsvar. Jag nästan trodde att du VILLE komma hem men nu förstår jag.
Idag har här varit en gnistrande solig vinterdag.
Ha det så bra och hälsa Luiza!
Kram Kerstin

Robin Holst sa...

Jag skulle inte säga att det är lika på samma breddgrader i världen, är Paris och San Francisco lika? Eller Goa och Alexandria? Klimatet är lika, men annars tycker jag att det mesta skiljer sig. Nu jämför jag med Filippinerna då det är det närmsta liknande breddgrad jag varit och det är stor skillnad. Både socialt och ekonomiskt. Klyftorna mellan rika och fattiga är inte lika stora, vad jag sett och man behöver inte vara rädd för att något skall hända när man är ute. Man ser inte beväpnade vakter överallt och servicen är otrolig. Det finns mycket mer att säga, men det var det jag kom på som var störst skillnad.

Ha det bra!
Robin