onsdag 24 december 2008

God Jul från Vitória!

Nu är vi i Vitória, en kuststad 8 timmar nordost om Rio. Vi ska som sagt fira jul här och vi kom fram vid midnatt igår. Det var en lång och ganska upplevelsefylld resa. Första gången för mig inne i landet, såg ett vackert landskap målas upp framför mig och många bilder blev det, inte lika vackra som verkligenheten, såklart, men ändå.
Vitória är en fin stad, jag vill inte kalla den liten, men den är något mindre än Rio. Eller ganska mycket mindre. Vi bor på ett hotell nära kusten och vi ska ikväll till Cassianos bror och fira jul där.

Som ni förstår har jag internet här, men jag vet inte ifall jag kan ladda upp mitt batteri i datorn, så jag kan inte lova några inlägg, men jag ska försöka.

God Jul på er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul till alla er alla från ett stjärnklart Mölndal

Amanda sa...

Oj, nu har jag varit dålig på att läsa, har inte riktigt haft tillgång till en dator de sista dagarna.. :) Men det låter som att du har det bra i alla fall. Och god jul i efterskott. Eller ni firar väl jul idag så det blir väl inte riktigt i efterskott.. Well well, hoppas du hade/får en bra jul!