fredag 5 december 2008

Str... Bot... Str.. Nej, botaniska trä, STRANDEN!

Nu har vi precis kommit hem efter en lite annorlunda början på dagen. Eftersom vi blev väldigt lockade av stranden igår och det verkade bli bra väder så planerade vi att gå till stranden tidigt i morse. Men det var mulet så vi bestämde oss för den botaniska trädgården istället, men så blev det bra väder igen och så höll det på. Men till slut gick vi till Ipanema, stranden. Vi satte oss ned under ett parasoll och bara låg och njöt en stund. Sen delade vi på en kokosnöt, både vattnet och fruktköttet och sen lämnade vi stranden för att det började mulna på. Vi tog en tur runt i Ipanema, fönstershoppade lite och tog en fika, sen åkte vi hem hit. Skall strax ta en tupplur, man blir trött av att bara vara på stranden, tro mig. Sen skall vi förmodligen gå till shoppincentrat och köpa lite t-shirts till mig, jag känner mig inte så bekväm i de jag tog med mig, inte alla i alla fall. Men som vanligt, vi får se.

Nu skall jag sova, men jag kommer tillbaka och berättar vad som hände...

Inga kommentarer: