lördag 20 december 2008

Inte så spännande

Igår hände det inte så mycket, Luiza gick till sina två sista prov och jag sov. På kvällen stack jag ut själv och sprang 3 km, det gick på 16 minuter, ungefär vad jag trodde, men jag hoppas att kunna förbättra den tiden framöver. Sen tittade vi på "the butterfly effekt" som handlar om en kille som går tillbaka i sina minnen och gör förändringar som sedan påverkar sin och andras framtid. Väldigt förvirrande i början men väldigt bra i slutet!
Idag ska Luiza fixa till sitt hår och jag ska förbereda inför den svenska middagen jag skall hålla ikväll, sill, potatis, knäckebröd, gräddfil och gräslök... Hoppas jag inte klantar till det totalt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kan du skicka några fina bilder från dom platser du skriver om?

Robin Holst sa...

När jag tar bilder som är värda att titta på så lägger jag upp dem. Jag kommer inte lägga upp många bilder att se här på bloggen, så när man ser mig i Sverige nästa gång, eller här ifall man kommer hit, så får man se bilderna...