måndag 22 december 2008

Ligger och "lyssnar" på festen som pågår i grannhuset. De har ett väldigt dåligt band som sjunger och spelar i otakt, och väldigt väldigt högt... Vi kom hem från stranden vid ungefär 17-tiden efter en väldigt trevlig stund på Ipanema. Solen stod så gott som i zenit så jag kunde knappt se min egen skugga när vi gick och letade en bra plats. Vilket inte var så svårt då det är måndag och då jobbar folk. Jag brände mig nog lite i ansiktet, men det är ytterst lite. När vi kom hem hit fick jag ett paket i handen, adresserat till mig, jag förstpd direkt att det kom från familjen i götet. Väldigt fint julkort på en sovande familj, särskilt fint då det var jag som tog det ;) Det var även ett paket i, men det får vänta ytterligare 2 dagar innan det öppnas, fast jag var väldigt lockad...
Försökte köpa ett telefonkort idag men vi hittade inget någonstans, så det där med att jag kanske ringer några av er, glöm det de närmsta dagarna... Eller i alla fall förän Januari...

Nu verkar det som om bandet utanför har tagit en paus, äntligen, hoppas att en sträng går av eller något annat så de inte kan forstätta...

Inga kommentarer: